De eerste dag! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Jessica,Chantal,Tirza,Tamara

Blijf op de hoogte en volg Chantal, Tirza, Tamara en Jessica

29 Augustus 2009 | IJsland, Reykjavik

De eerste dag begon al goed, alles verliep op tijd en gesmeerd. Om 3u (IJsland tijd) landde ons vliegtuig in Kevlavik en reden we direkt met onze Subaru naar de Blue Lagoon. OOOOOOOH wat was dat heerlijk in het meer van vuur en zwavel (hihi). Wel een beetje koud in onze zwemkleding buiten (11 graden), maar zodra we het trapje afdaalden in het blauwe water, wisten we dat we daar de hele drie weken in wilden blijven dobberen. Na het speciale algenmasker op elkaars gezicht te hebben gesmeerd en in het stoombad te hebben gezeten, kwam de stoom onze oren uit dus wisten we dat het tijd was om naar ons appartement te gaan. Het was even zoeken in Reykjavik, vanwege alle kleine 1-richtingsweggetjes, maar uiteindelijk hebben we het gevonden. En wat een superdeluxe appartement! hier willen we wonen!! We gaan nu filmpje kijken op onze megagrote flatscreen met een pizzatje erbij!! mmmmmmmmmm

• 29 Augustus 2009 - 21:23

Pitrosina:

Ooooooooooooooooh wat klinkt dat heerlijk ladies! Fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen..jullie zijn er nog maar net maar ik ben nu al super jaloers wat jullie allemaal al hebben gedaan! :D

Liefsx

• 29 Augustus 2009 - 21:25

Paulina:

Hahah ja hoor meteen weer de film aan. Hoe kan het ook anders ;-)
    Heel veel plezier en niet te veel foto's maken jck.
    Tot het volgende verslag!
    xxplien

• 30 Augustus 2009 - 09:33

Jessica:

@ Plien.. ik maak toch nooit teveel foto's? :P

Maar het is super hier! Straks walvissafari!!!
    De eerste nacht zit er alweer op..nu ff internetten op het 42'' scherm voordat we ontbijten ghehe...

Tot later allemaal!!

• 30 Augustus 2009 - 10:20

Mapa V. Tirza:

Ha, heerlijke stukken,
    Fijn dat de 1ste dag zo goed verliep. Vanzelfsprekend wensen we jullie voor de verdere dagen zonder meer hetzelfde.
    Veel liefs van mapa.

• 30 Augustus 2009 - 10:21

Camelia En Miro:

Heel veel plezier en geniet ervan. Vergeet niet foto's te maken. Laat ons minstens op zo'n manier van jullie geweldige reis genieten.

Liefs

• 30 Augustus 2009 - 10:39

Gaai:

Vier vrouwen, één auto en smalle éénrichtingsweggetjes...

Goed! Leuke eerste dag hoor ;)

• 30 Augustus 2009 - 12:51

Michael:

klikt heerlijk......die pizza;)

• 30 Augustus 2009 - 12:53

Mark:

Klinkt heerlijk relaxt!! Buiten dat algenmasker dan :P
    En als er wat aan de hand is, blijf ik wel thuis ;) Moet toch iemand hier alles in de gaten houden..

Schöne ferien!!

• 30 Augustus 2009 - 16:11

Eunice Rikkelman:

Zo dames lekker aan het poedelen geweest!! lekker he! En nu de walvissafari ik hoop dat jullie wat zien. Dat zou toch speciaal zijn.We horen het nog. En eten voor vanavond of morgen een aanrader in het centrum van Reykjavik is de Elvis bar. En doe morgen de ijsbeer bij de bronnen de groeten ha ha als je hem ziet weet je het!!

• 30 Augustus 2009 - 16:35

Harry:

Ik heb er lang over nagedacht, misschien is het handig als jullie even met elkaar overleggen wat voor cadeau jullie voor mij gaan kopen. Er zijn 2 opties: het hoeft niet duur te zijn als het maar groot is of het hoeft niet groot te zijn als het maar duur is. Een laptop is wel handig die kan zelfs in de handbagage. Alvast bedankt.

• 30 Augustus 2009 - 16:38

Hadassa:

Ik hoop toch wel dat jullie foto's hebben gemaakt van jullie met je algenmaskers! Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, houden zo. Ik had wel verwacht dat jullie zouden genieten in het meer van vuur en zwavel (hoe zou dat nou komen). Groetjes en blijven genieten.

• 30 Augustus 2009 - 17:17

Erik En Esther:

Probleem!!!Er zijn zoveel gegadigden om jullie op te halen met de caravan. t´Is op te lossen. We openen hierbij een rekeningnummer voor Eddy,Bianca en voor ons.09090909 We kopen een grotere. Here whe come!
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Mijn zus was me voor met haar opmerking over vuur en zwavel. t´zal wel in de fam. zitten. We zullen Harry er ook in zetten, dan kan de laptop achterwege blijven.
    "Geniet met mate."
    Dikke knuffels van Erik en Esther

• 30 Augustus 2009 - 22:52

Serah:

Hey meiden!! echt superrr... fijn om te horen dat de vlucht goed ging! Kunnen jullie een maskertje meenemen voor me, please?? hahahahaa:P
    maareee niet jullie vlucht naar amerika vergeten he !!

• 31 Augustus 2009 - 07:18

Anita Gonzalez:

Ik heb jessica niet meer gesproken, maar ik wil jullie allemaal een geweldige vakantie wensen. Het begin is in ieder geval al super. Groeten Anita

• 31 Augustus 2009 - 10:00

Sven En Denise:

Nou dat klinkt allemaal heel erg goed. Heel veel plezier. Blijf vooral veel verhalen schrijven, kunnen wij vanuit NL beetje meegenieten haha.

Groetjes Sven en Denise

• 31 Augustus 2009 - 14:01

Martijn:

Pizza's, flatscreens, Subaru's... Klinkt als een jongensvakantie!! ;-)