Ons reisschema - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu Ons reisschema - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu

Ons reisschema

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Chantal, Tirza, Tamara en Jessica

13 Augustus 2009 | Nederland, Hengelo

Voor degenen die graag willen weten wat wij van plan zijn, is hier dan ons (voorlopige) reisschema!

Op 29 augustus vliegen we om 14.00 met de FI0503 van Amsterdam naar Reykjavik, waar we om 15.10 aan zullen komen (lokale tijd).
In IJsland zullen we de Blue Lagoon bezoeken, een walvissafari maken.. en natuurlijk de geisers en watervallen willen bekijken!

Op 1 september vliegen we om 17.00 door naar New York JFK. Daar komen we aan om 19.00.
Voor de eerste 3 en laatste 2 nachten hebben we hier een hotel geboekt, verder staan alle mogelijkheden nog open!

Vanaf 4 september hebben we een auto gehuurd (jaja een Chevrolet Trailblazer of gelijkwaardig) en zullen we Patterson en Walkill vereren met onze aanwezigheid :P

Daarna hebben we in gedachten om naar Boston, Cape Cod, Freeport (=dé outlet hoofdstad van Amerika whohooo) Toronto, Niagara Falls en Washington te gaan.
Hoe lang we erover doen.. of wat we onderweg nog meer gaan zien.. zullen we ter plaatse wel bekijken :P

Op 19 september vliegen we dan weer terug om 20.35 van New York JFK via Reykjavik naar Amsterdam, waar we op 20 september om 12.55 aankomen.
MAAR DAAR DENKEN WE VOORLOPIG NOG HELEMAAL NIET AAN!!!!!

• 22 Augustus 2009 - 17:50

Erik:

Mag ik samen met Esther mee als handbagage?

• 23 Augustus 2009 - 19:26

Harry & Hadassa:

Mocht 1 van jullie onverhoopt spijt krijgen van deze onderneming: Harry offert zich dan wel op hij gaat graag mee. Doe voorzichtig en veel plezier. En niet te veel kopen hoor. Dikke kus ons.

• 25 Augustus 2009 - 10:50

Esther:

Pff, wel een beetje ondoordacht hoor om nog niet aan de terugreis te denken.ha ha
    Nee meiden, maak er een gezellige trip van. Dit doe je waarschijnlijk niet zo snel weer. Kijk goed uit en als er wat is komen we jullie halen.
    Liefs Esther

• 25 Augustus 2009 - 11:51

Camelia:

Het ziet heel aantrekkelijk uit. Wij wensen jullie heel veel plezier en Jehovah's zegen op jullie reis.
    Liefs, Miro en Camelia

• 26 Augustus 2009 - 09:50

Eddy En Bianca:

Leuk hoor dat we jullie kunnen volgen op de site.
    Denk eraan in Ijsland dat de gijsers er niet zijn om te douchen hoor!!
    En maak mooie foto's van de walvissen.
    Heel veel plezier en zijn benieuwd naar jullie reisverhalen.
    En als er wat is komen we jullie samen met Esther en Erik ophalen.
    (met caravan :))
    Liefs van Oom Eddy en Bianca

• 26 Augustus 2009 - 17:27

Serah:

heey lieverdjes!
    wat leuk allemaaaaal. super gaaf. geniet er van!! And remember i'm watching you!

kusje en een dikke knuffel to you all - serah-

ps.: en als er iets is ,ja, dan kom ik samen met esther, erik, eddie en bianca(+Caravan) jullie ophalen!

whahaha

• 27 Augustus 2009 - 15:27

Chantal, Tirza, Tamara En Jessica :

Wij wensen de 4 reizigsters een hele fijne vakantie toe en vooral zegen van Jehovah op zulk een avontuur! Doe de hartelijke groeten Walkill en Patterson. Fijn dat we op de hoogte worden gehouden van jullie wel en (wee). Dat geeft ons een zekere mate van rust. We hebben vertrou-wen dat jullie er zeker iets goeds van zullen ma-ken en groeten jullie met hartelijke groet als vrienden in (de) waar-heid.
    Henk & Willy

• 28 Augustus 2009 - 12:11

Magnolia:

Wat leuk zeg! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de foto's als jullie weer terug zijn.
    Geniet er van en doe voorzichtig!
    En euh als er iets is dan kom ik ook met de clan mee jullie ophalen whoehahahaha!

Have fun!
    xMagnolia & Family

• 29 Augustus 2009 - 13:00

Pitrosina:

Ladies,

Vandaag is het zo ver, als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig richting Reykjavik!

Wat zal het stil zijn op de vergaderingen zonder Tirza en Chantal :(.
    Nou zie ik jullie een maand niet ivm mijn vakantie vanaf 14 sept.

Ladies heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en als er wat is ga ik mee met Esther, Erik, oom Eddy, Tante Bianca, Serah en de Caravan om jullie op te halen!

Liefsx,
    Pitro

• 30 Augustus 2009 - 16:43

Hadassa:

Ik hoop dat jullie genoeg ruimte hebben in Amerika, want volgens mij begint het daar erg druk te worden met al die reddende engeltjes. Heerlijk toch al die zelfopofferende mensen!