Van Boston naar Canada!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu Van Boston naar Canada!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu

Van Boston naar Canada!!!

Door: Jessica,Chantal,Tirza,Tamara

Blijf op de hoogte en volg Chantal, Tirza, Tamara en Jessica

09 September 2009 | Canada, Toronto

Het duurde even voor we jullie weer een update konden geven, maar we hebben weer internet tot onze beschikking!!!!

Zaterdag hebben we lekker aan het strand gelegen bij Cape Cod in Hyannis :) We hebben nog lekker gezwommen in de Atlantische Oceaan, gelukkig niet een dag later, toen is er daar een mensenhaai gespot...

Zondag zijn we naar de vergadering geweest in Boston. Leuke gemeente, iedereen was heel vriendelijk en we werden zelfs uitgenodigd om Racoon te eten, dat leek ons niet zo lekker...en we kregen verschillende slaapadressen aangeboden.

's Middags hebben we rondgetourd in Boston. 's Avonds zijn we nog een walvissafari gaan doen. Helaas geen walvissen gezien, maar wel een school tonijn die uit het water sprong en een supermooie zonsondergang. Vanwege de ruige weersomstandigheden (lees: misselijke, zieke mensen aan boord, wij gelukkig niet) konden we niet ver genoeg varen om de walvissen te zien. We hebben wel een voucher gekregen om nog een keer te gaan, dus wie weet...

Maandag onze lang verwachte shopdag. Was een beetje teleurstellend, want Freeport was niet wat we ervan verwachtten. We hadden al ons geld opgespaard om daar te besteden, maar dat lukte niet echt haha!! We besloten alvast naar ons hotel te gaan in Portland, maar toen we aankwamen hadden we nog geen goed gevoel van de dag en zijn we door gaan rijden tot we een ander hotel op weg naar Montreal vonden.
We kwamen in een hotelletje met een heel lief Koreaans gezinnetje, die alles wilden doen om het ons naar de zin te maken. We hebben ze de volgende dag een traktaatje gegeven en de vader was zo blij dat we allevier een omhelzing kregen en hij met tranen in zijn ogen afscheid nam.
We zijn doorgereden naar Montreal, in file gestaan maar was de moeite waard. We hadden in ons hotel een zwembad en hottub, dit was echt heerlijk :) We kregen een heeeeel klein beetje het Blue Lagoon gevoel terug.

Vandaag zijn we in Toronto aangekomen en vanavond naar de film geweest. Hele grote bioscoop met een compleet winkelcentrum erbij, dus daar gaan we morgen zeker een keer terug!!

Morgen gaan we met openbaar vervoer naar het centrum van Toronto en overmorgen naar de Niagra Falls :)
Hopelijk tot gauw!!!

Liefs van ons viertjes :)

• 10 September 2009 - 06:04

Paulina:

Ieuwww racoon! Nee dat zou ik ook niet perse willen eten ;-)
    Apart hè dat je meteen door broeders en zuster wordt uitgenodigd om te komen slapen. Geeft wel dat wereldwijde gevoel.
    Nou girlz ik ga m'n koffer verder pakken en een weekje naar Egyte :-D Tot volgende week dan lees ik jullie verslagen weer! Liefs plien

• 10 September 2009 - 06:50

Benjamin:

En elke keer blijft het prachtig om jullie verhalen te lezen.. Gaaf zo'n reis+verslag!

• 10 September 2009 - 07:07

Mapa V. Tirza:

Hoi kostbaarheden,
    Geweldig van jullie te vernemen dat alles zo goed naar jullie zin gaat. Wanneer het jullie goed gaat werkt dat positief door naar ons. Leuk bij de Vietnamees en in de Kon.zaal! Fijn dat jullie alvast kaartjes hebben voor de walvissafari, want daar gaan we volgend jaar met de gemeente toch naar toe als we toch in NY zijn! Hart.gr.+ Jah's zegen van ons.

• 10 September 2009 - 11:56

Duncan (Pa):

Geweigerd racoon te eten, maar ook ontsnapt van een mensenhaai! Het lijkt erop dat jullie uit de food chain stappen! En dan al dat geld bespaard bij de shopping outlet! Jammer dat het wil niet zo met walvissen, ik heb gehoord dat ze verlegen voelen bij mooie wereldreizigers! Blijf a.u.b. reisverhalen schrijven ik vind het heel boeiend, en leuk te weten dat jullie zo veel pret hebben. Have fun!

• 10 September 2009 - 13:49

Hadassa:

Leuk weer van jullie te horen. Jullie beleven allemaal geweldige avonturen daar, jullie willen toch nog wel terug? Hier is het ook heeeeeeel leuk hoor.We missen jullie, maar laat jullie dat vooral niet stoppen om te genieten!Groetjes en knuffel mij.

• 10 September 2009 - 14:33

Magnolia!!:

Echt super leuk jullie verhaaltjes te lezen! En nog bedankt voor jullie sms-je. Ik ben benieuwd naar de foto's

xxMagnolia en tot snel!

• 10 September 2009 - 18:15

Michaja:

Van mij krijgen jullie groetjes! ;)

• 10 September 2009 - 19:24

Mark:

K ansloos om Racoon te eten..
    W at dacht je van de Red Hot Chilli Peppers!?
    A nders wel veel betere muziek die ze maken!
    L ekker hoor, al die extra koffers voor niks :P

En als het lukt om een foto te uploaden van die Niagra Falls zou vet zijn!

Greetjes

• 11 September 2009 - 01:43

Chantal:

Hey allemaal!

Namens ons allen wil ik jullie bedanken voor al jullie berichtjes, is echt zo onwijs gaaf om te zien hoe jullie toch een beetje met ons mee reizen!

Onze shopping dag in Toronto is goed verlopen! We zijn allemaal geslaagd ;) haha
    Helaas niet George Clooney tegen het lijf gelopen :(

Morgen dus Niagara Falls, we zijn benieuwd! We gaan ons schema een beetje aanpassen, want we willen allemaal nog graag weer naar Boston!

Hopelijk tot gauw!! Ennnn GOEDEMORGEN!!! :d

• 11 September 2009 - 06:20

Harry:

W aar jullie allemaal niet de tijd voor hebben, zeg.
    A lstublieft de groetjes doen aan Angelina ( filmfestival in Toronto?)
    K unnen jullie nog wennen aan een grote auto besturen i.p.v een Ka of Twingo ;)
    U itrusten komt later – nu nog volop van het avontuur genieten.

W alvissen spotten? , Amerikanen - Macdonalds (kijk om je heen)
    A ltijd goed om nog een extra dag shoppen in te lasten.
    K oreaans gezinnetje knuffelen – niet te veel harten breken, jullie 4 :(
    U iteindelijk wel terug komen – hoor!!!

• 11 September 2009 - 06:21

Anita Gonzalez:

Hoi Jessica en vriendinnen,

Wat een geweldige reis, ik hoopwel dat jullie al je gespaarde geld nog ergens anders kunnen uitgeven. Het zou toch jammer zijn als er iets van overblijft. Dus nog veel succes met uitgeven en hopelijk zien jullie nog walvissen. Geniet ze.

Groeten Anita

• 11 September 2009 - 12:38

Michael:

F oei wat een avonturen zeg
    R usten jullie ook wel wat?
    U itgesproken de shopdag was teleurstellend??
    I s best vreemd voor meiden ;)
    T gevoel van een hottube is idd behelpen..
    H ottub klinkt wel luxe trouwens.
    O ooh die watervallen wil ik ook heel graag zien
    F oto's zal ik het mee moeten doen. snik

• 11 September 2009 - 13:27

Jeroen:

Toe maar...hottub en al :p De jaloezie groeit hier met de dag. Have fun verder en post idd wat foto's van de Niagra Falls! ;)

• 11 September 2009 - 22:31

Eef:

Hee meiden!!

Supergave foto's en leuk om jullie verslag iedere keer te lezen. Echt gaaf om dat allemaal mee te maken, zie uit naar het real-life verslag ;)!

Heel veel plezier nog en lekker relaxen..

xxxx Eef

• 12 September 2009 - 10:47

Irene, Berni, Tanja :

Tanja: ich beneide euch CANADA ik ook hoor:-( meer moet ik niet zeggen of wel ;-)
    Irene: geniet nog heel veel wij doen het werk wel,veel plesier
    Bernie: hm Bernie is spraaklos maar wenst jullie ook echt viel Spass
    Soory voor de fouten maar deze taal ik snap het noit...Een canadese mensen zijn de lijvsten op de wereld, of niet????

• 12 September 2009 - 16:14

Adrie En Wout:

Hallo viertal,we genieten van jullie verslag,wat een geweldige ervaring,moeten Wout en ik ook eens doen.We hebben wel een walvissafarie meegemaakt op de Lofoten in Noorwegen en wel de Walvissen gezien, geweldig al was ik kots misselijk!Nog veel plezier van Wout en Adrie.

• 13 September 2009 - 10:50

Bettina:

Zo te horen komen jullie tijd te kort! Indrukwekkend hè de niagarafalls, wij konden er uuuuuren naar kijken. Heel veel plezier nog en we kijken alvast naar jullie uit, (wij houden tijd over zonder jullie, ha,ha)gr Berry, Bettina,Sefan.

• 15 September 2009 - 09:12

Oma En Hans:

Eindelijk een berichtjevan ons Maar we hebben je wel
    gevolgd.Wat hebben jullie
    veel gezien.Prachtig.
    We hopen dat jullie nog een
    paar mooie dagen krijgen
    en wensen jullie een preti
    ge thuisreis.
    Hartelijke groetjes.

• 15 September 2009 - 14:37

Denise:

Goed dat jullie toch geslaagd zijn in het kopen van kleren etc haha! Ik ben HEEL erg benieuwd naar de foto's!

(p.s. ben blij dat josefina het cadeautje leuk vond haha)

xx Denise

• 15 September 2009 - 20:43

Serah:

heey meiden! wat gaaf allemaal! en jammr van die shopdag!S ach je raakt het geld vast wel kwijt in canada! hahaha
    ik wil ook zoooo graag die niagra falls zien! pff ben echt jaloerssssss! haha maar wens jullie echt veel plezier! geniet ervan!
    ik zie er naar uit jullie weer te zien en jullie verhalen te horen!

kusjeeesss van mij:)