En..toen was het alweer bijna voorbij! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu En..toen was het alweer bijna voorbij! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu

En..toen was het alweer bijna voorbij!

Door: Jessica,Chantal,Tirza,Tamara

Blijf op de hoogte en volg Chantal, Tirza, Tamara en Jessica

18 September 2009 | Verenigde Staten, New York

Zo, dit is dan het laatste berichtje vanuit Amerika!
We beleven nog steeds vanalles, en we houden jullie natuurlijk graag op de hoogte!

Woesndag in Boston hebben we helaas geen Whale Watch meer kunnen doen, omdat de tocht was geannuleerd vanwege de te harde wind.
Maar we hebben lekker geshopt (jaaa alweer), dus het was alsnog een gezellige dag!!

Die avond zijn we vast doorgereden richting New York, en hebben onderweg bij een McDonalds wat gegeten.
Toen we weer uit de Mc kwamen, stond de parkeerplaats vol met politieauto's, dus we vroegen ons al af wat er aan de hand was! Maar goed, we zorgden dat we snel wegkwamen :P
** zometeen meer hierover gheghe **

Donderdagochtend hebben we de auto ingeleverd en zijn we weer naar Manhattan gegaan!! Natuurlijk weer even geshopt (dat hoort er toch bij) en daarna.... op zoek naar kaartjes voor Broadway! Dat wilden we toch graag meemaken.
En het is gelukt!!!!! We hebben eersterangs-kaartjes voor The Phantom of the Opera bemachtigd!! :D
's Avonds hadden we dus een geweldig avondje theater! Was heel erg leuk, en wat een enorme drukte is het 's avonds laat nog!!
Maar met onze charmes hadden we (natuurlijk :P) al snel een taxi te pakken die ons naar het hotel bracht.

Vervolgens even CNN kijken voor het laatste nieuws... en in de VS gaat het de laatste dagen om bijna niets anders meer dan de moord op de Yale-studente.
En er was dus nu een verdachte aangehouden in een Super 8 Motel.
Chantal zei voor de grap dat dat misschien wel de politieauto's waren die we zagen (De McDonalds waar we woensdag waren zat namelijk pal naast een Super8).
Na even gegoogled te hebben, bleek het te gaan om een arrestatie in Super 8 in Cromwell.
Even de kassabon erbij gepakt.. ja hoor.. Cromwell!
De politieauto's die we gezien hadden, waren de verdachte vanaf woensdagmiddag aan het volgen!
Pff maar goed dat we dat toen nog niet wisten ;)

Vandaag zijn we opnieuw naar Manhattan geweest, weer even shoppen op 5th Avenue en Bloomingdales (bij de Shopaholic-fans wel bekend :P).
Daarna lekker decadent per koets door Central Park, om vervolgens een heeeele tijd op een bankje te zitten om naar alle mensen te kijken. En wat hebben we gelachen!!! Pff ongelofelijk wat je daar allemaal ziet :P
Onze laatste dag in NY hebben we afgesloten met heel lekker eten :)
Dus al met al een relaxed laatste dagje voor we weer terug naar huis vliegen!

We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor alle reacties tijdens onze vakantie!! Het was heel erg leuk te lezen hoe jullie allemaal meeleven met onze belevenissen ;)

Tot gauw allemaal!!!!!!!!!!

• 19 September 2009 - 07:10

Joop & Willie:

Nou zo langzamerhand kunnen jullie inderdaad een boek schrijven over jullie belevenissen. Bedankt voor jullie reisinformatie, een goede vlucht vanavond, en tot morgen op het mooie Schiphol.

• 19 September 2009 - 07:51

Michaja:

Ik ben blij dat jullie een super leuke geslaagde vakantie hebben gehad! ;) En volgens mij hebben jullie nog niet eens alles opgeschreven wat jullie hebben beleefd :P

Grortjes en tot snel!

• 19 September 2009 - 09:34

Paulina:

Hello!
    Zo ik moet ook nog even reageren hoor. Ben donderdag op vrijdag nacht thuis gekomen uit Egypte. Was echt een heerlijk weekje relaxen!
    Maar wat een verhalen allemaal weer van jullie! Sommige dingen kan ik zo letterlijk voor me zien, erg grappig omdat te bedenken. Die 4 weken zijn wel omgevlogen en jullie hebben ze goed gevuld! Het is toch anders als je daar zit, Dan duren de weken langer. We moeten snel een afspraak maken. Als jullie alles nog goed in her geheugen hebben. Hey tot snel!!!
    Liefs plien

• 19 September 2009 - 12:14

Mapa V. T.:

Ha stukken,
    Wat een geluk dat er nog een paar winkels open waren!! Jullie hebben het er bijna opzitten, maar voor ons wordt het wel een keer tijd ook!! We zien naar jullie uit. Heb een fijne vlucht naar ons en weet je meer dan welkom. De reisverslagen waren een fijne regeling om jullie in de gaten te houden. Wij hebben natuurlijk ook onze verplichting en dat werd zo goed voor ons te volgen. Hier is waarschijnlijk minder politie en dat maakt het voor jullie wel minder spannend, maar ook geruster.
    Ontvangen hartelijke groeten van ons en veel liefs.

• 19 September 2009 - 17:10

Eddy En Bianca:

Te gek hoor, al die verhalen. Geweldig hoe jullie ons op jullie reis hebben meegenomen!
    Maar we vinden het ook wel weer tijd worden die reacties bij de verhalen van jullie zelf te zien en verheugen ons weer op jullie terugkomst.
    Tot gauw.
    liefs van oom Eddy, Bianca en Jafeth en Kevin.

• 19 September 2009 - 18:28

Grada Cuny:

Ik wil jullie alvast een hele goede terugreis wensen en ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen daar ik heb ze niet allemaal op de site gevolgd helaas maar ik hoor het straks wel in levende lijve.Nou geniet van de laatste uurtjes en tot volgende week op de actie!!!!!!!!
    Ja dan gaat het weer beginnen hoor. xxx Grada

• 19 September 2009 - 21:09

Wout En Adrie:

We hebben genoten van julie belevenissen.Wat een geweldig happy end hebben julie nog in alle opzichten.En nu nog een goede thuisreis.En tot ziens.
    Wout en Adrie.

• 20 September 2009 - 09:20

Grada Cuny:

Welkom thuis in het zonnige Hengelo