New York...en verder! - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu New York...en verder! - Reisverslag uit Danbury, Verenigde Staten van Chantal, Tirza, Tamara en Jessica - WaarBenJij.nu

New York...en verder!

Door: Jessica,Chantal,Tirza,Tamara

Blijf op de hoogte en volg Chantal, Tirza, Tamara en Jessica

04 September 2009 | Verenigde Staten, Danbury

Daar zijn we weer!Speciaal vanwege de vele verzoeken om een update..plaatsen we maar snel een berichtje! Hier in het hotel hebben we geen pc (we zijn inmiddels verhuisd dus) en moet we dit berichtje dus via de mobiele telefoon maken! Daarom komt alle tekst dus wel achter elkaar te staan..maar jullie moeten het er maar mee doen :) Maar wat hebben we ook allemaal weer gedaan sinds ons vorige verslag? :P Gister hebben we een bezoek gebracht aan Bethel Brooklyn.We kwamen precies op tijd aan om te zien dat ze een filmopname aan het maken waren op straat. Misschien duiken wij ooit nog op als figuranten ;) Was leuk om alles (naja alles..2 van de 33 gebouwen) eens te zien!'S Middags zijn we over dé Brooklyn Bridge gelopen!Aan de overkant moesten we natuurlijk even uitrusten in het park..waar Jessica bijna door eekhoorns werd aangevallen :P Daarna zijn we even gaan kijken bij Ground Zero..waar alweer druk gebouwd wordt!En natuurlijk hebben we met de Staten Island ferry de statue of liberty gezien!!Was een leuk tochtje! Vandaag hebben we al vroeg we onze huurauto opgehaald!We mochten zelf kiezen..dus we hebben nu een mooie gouden Suzuki XL7 met leren bekleding en véél ruimte meegenomen (na een grondige inspectie :P) We zijn toen naar Patterson gereden waar Josefina ons een leuke rondleiding heeft gegeven (@Denise:ze vond het cadeautje erg leuk!). We mochten zelfs meeeten met de paar honderd bethelieten ,dus we moesten wel aan onze tafelmanieren werken :P Maar was heel leuk om mee te maken! En vanmiddag hebben we de drukkerij van Walkill ook nog bezocht. Tot nu toe gaat alles dus super goed! Wel vinden Amerikanen het heel apart om niet vooraf een hotel te boeken, merkten we aan onze tourguide ;) We hebben hem geleerd wat 'op de bonnefooi' is..echt lol was dat :P Maar dit is tot nu toe geen probleem! We hebben nu een hotel in Danbury gevonden. Wat ligt er verder in de planning? Morgen rijden we naar Cape Cod voor een relaxed dagje aan het strand! Daarna slapen we 2 nachtjes in Boston. En maandag gaan wel lekker shoppen in dé outletstad van de VS!Dus wij vermaken ons wel! Bedankt voor alle reacties en tot de volgende keer allemaal ;)

• 05 September 2009 - 02:46

Jessica,Chantal,Tirz:

Oh ja...al jullie tips over wat nog te zien in New York gaan we nog wel opvolgen hoor..Want we komen aan het eind van onze roadtrip weer terug voor nog een paar daagjes New York ;)

• 05 September 2009 - 07:28

Hadassa:

Wat leuk dat jullie mee mochten eten met de Bethelieten, eten jullie toch nog een keertje gezond!Lijkt een heel goed idee dat jullie een dagje lekker relaxen, dan zijn jullie weer helemaal opgeladen voor de rest van de reis. Blijf genieten, want voor je het door hebt ben je al weer met de reis terug bezig. Liefs en knuffel mij.

• 05 September 2009 - 08:00

Eunice Rikkelman:

Dag meiden! Fijn om weer iets van jullie te horen. En dat jullie natuurlijk genieten. Die auto is mooi! Niet dat ik dat zomaar weet hoor maar heb even op internet gekeken hoe een Suzuki XL7 eruit ziet. Echt stoer hoor!Alleen goudkleurig beetje bling bling maar jullie zitten in de USA dus dan kan het.Hier in Hengelo is het stil zonder jullie en ja ik geef het eerlijk toe "IK MIS JULLIE"!!!Dus geniet nog maar lekker want straks eis ik alle aandacht weer in de VD van jullie!!! Ha Ha! Liefs Eunice

• 05 September 2009 - 10:34

Pitrosina:

Dames!

Wat leuk om te horen allemaal zeg! Ja het is heel erg stil hoor zonder jullie :(.

Whaaaa wat een vette auto ( net als Eunice heb ik het even gegoogled :P ) echt een hele stoere auto zeg!

De eerste week is al weer voorbij geniet nog van de komende 2 weken!

Liefsx

• 05 September 2009 - 10:35

Pitrosina:

Oooh ja Tirza doet joun telefoon het daar wel?!

• 05 September 2009 - 12:33

Lilian:

Hai dames,
    leuk om weer wat te horen. Hoe is het weer daar want hier kun je echt niet naar het strand, je waait gewoon weg.Afgelopen donderdag met de truckers waaiden we bijna van de snelweg af.Soep was al afgekoeld tijdens het in schenken.niki heeft nog fotos gemaakt.Lachen hoor.
    Nou heel veel plezier en tot hoors!

• 05 September 2009 - 14:35

Karmijn:

Hey Chantal, wist helemaal niet dat jij naar Amerika zou!?!? Ligt aan mij, ik ben erg onzorgvuldig in het checken van mijn mail, scusi! En toen ik je een paar weken geleden heb gezien, hebben we duidelijk niet echt bijgepraat. Dus bij deze: have lots of fun and a wonderfull time there!!! Liefs Karmijn

• 05 September 2009 - 15:32

Serah:

heey meiden!

leuk dat jullie naar Bethel zijn geweest! lijkt me echt ook super leuk.... en veel plezier met het SHOPPEN!!! vooral heeeeeeeeeel veeel kopen (tip: als het allemaal niet past in jullie koffers gewoon een nieuwe koffer erbij kopen:P HAHA)
    maar ik miss jullie wel heel erg:(
    maja ik zie uit naar jullie volgende verslag!
    dikke kus en een dikke knuffel

serah

• 05 September 2009 - 19:06

Joke De Haas:

Hallo allemaal wat een druk schema!! Nou rust maar even uit daar op dat strand. Echte Hollanders zo veel mogelijk uit je geld halen ha ha. Nou voorzichtig in jullie dikke bak en tot hoors. Veel plezier gr ons 3jes

• 05 September 2009 - 21:50

Paulina:

Pfff ik kan bijna niet meer bedenken wat ik nu weer voor reactie moet geven op jullie verslag ;-)
    Ik ga zo ook maar even die Suzuki googlen, wil wel weten wat voor bling bling auto jullie hebben. Bij de outlet niet te lang twijfelen want later krijg je spijt als je het niet mee neemt!!!
    Zag net op het journaal dat je volgende week in NY gewoon stroopwafels kunt krijgen, dus geen tijd voor heimwee :-p
    Allemaal mensen in NL klederdracht enzo ( net het int. congres)
    Tot de volgende keer weer!
    xx van mij

• 06 September 2009 - 18:06

André En Nicolette:

Shoppen hè, hebben jullie de 'shopaholic-boeken' gelezen? En julle kunnen wél met creditcards omgaan?
    Nou, veel plezier dan maar.

• 06 September 2009 - 20:36

Camelia :

Dag meiden! Fijn om weer iets van jullie te horen. En dat jullie natuurlijk genieten. Leuk dat jullie mochten met de Bethelieten mee eten. Jullie hebben het leuk. Zo veel foto's!!!
    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Liefs,
    Camelia

• 07 September 2009 - 07:27

Grada Cuny:

Hallo Lady's Zo te zien vermaken jullie je wel daar en jullie hebben al heel veel gezien en gedaan. Nou geniet er maar van en maak maar veel foto's dan kunnen wij er ook van genieten als jullie weer terug zijn. Heel veel plezier en toy toy toy groetjes Grada

• 07 September 2009 - 12:38

Mark:

Kneiters grote bak, daar passen alle kleren wel in!! :)
    Wat betreft die 'shopaholic-boeken' zit het wel goed :P
    Als er tijd overblijft, dan die andere 31 gebouwen bekijken?
    Laters!!

• 08 September 2009 - 07:06

Harry:

Hallo meiden,

Zo – het is een Suzuki geworden i.p.v. een trailbrazer. Prima:))
    Tamara – goed geregeld. Ik neem de gouden kleur voor lief, je mag namelijk een gegeven paard (paardenkracht) niet in de (gouden) bek kijken. Ik zou zeggen – neem het ervan. Geniet nog met volle teugen en tot ziens.

PS. Heeft een van jullie al een verdwaalde betheliet gevonden om mee naar huis te nemen?

Groetjes Harry.

• 08 September 2009 - 16:29

Myrte:

Heej hallo allemaal!
    Erg leuk om jullie verslag te lezen! Zo te lezen vermaken jullie je wel! Ik sluit me aan bij de rest: heel veel plezier en geniet ervan!
    Liefs Myrte.

• 09 September 2009 - 08:35

Gerda:

Hoi meiden,
    jullie verslag gelezen en de foto`s bekeken, wat leuk allemaal zeg, wat een ervaring om dit mee te maken!! We hopen dat het zo blijft en dat jullie nog veel leuke en nieuwe dingen beleven. We volgen jullie hoor! Heel veel lieve groeten van ons vanoet Twente